League of Legends : Shaq

League of Legends : Shaq



bow bow bow wow well dressed man bow bow bow wow well dressed man *Music* Get her ass green Shaco. Get in there YEEAH! HAPPY LEPRECHAUN'S DAY WINSLOW WOO! I'm outta here. I'm gone Aw this ain't working, Naw, this- I'm gonna need a leash on this one I'm a need a leash on this dragon. Here we go. Thank you, thank you. You guys are beautiful. That's just perfect, oh my god. I love you guys. You guys are great, you guys are- When the moment is right, I will strike outta here. And we will get this guy- OH Oh this guy's ruinin my plan, OH OHHH *a bunch of crazy yamaha keyboard shit while dunkey freaks out* All according to my plan, babyyyyyyyy And Riven, You're at the end of your ropes, so i'm gonna kick ya in the butt, and wash your mouth out with soap *pop noise* Aaannnnddddddd removed. Okay, lets try this again and maybe I won't get cheated outta my mon— aaannndd removed *grunting* Not so fast *laughing* What the fuck!? Yo yo yo kids it's me Shaq, Imma kill this Bard then imma go buy Knack. Oh shit, he didn't go through *chuckles* Ehh, no no no, come back come back, come back, WHAAA? Whoa, good thing I still got this portal Idiot. Wrestling is cool, but I like to BOX, what? I don't want it there! You wanna move my box Sion? I'm gonna put you in a box. It's only fair. Heh It's- It's only- It's America baby Ya know what it is. Oh, oh what is this? Now Riven is here? What the fuck. *Louis' Armstrong's "What a Wonderful World" starts playing* Dunkey singing "I see goons at red, Amumu over by blue," "They trying to take the dragon, Imma steal this one too." *Dunkey and Grizz in unison* " And I think to myself, What a wonderful– *Grizz's mic goes crazy* I think you lagged out a little, Grizzed *all chuckling* *Cassete clicks* *dunkey over radio* Hey it's me, Radioshack. *wheeze and laugh* You're dead. *more keyboard sfx* You sure about that? Watch your dick, this Amumu's got his ult still. *yet again, more sfx* Ohhh, good thing i got my ult too ehhhh I'm radioshack baby Get the fuck outta here Get that piece a shit *keyboard sfx "go go go ggg go" accompanied by dunkey noises* Oh yeah, here we go, badda bing baby, I did it. Woah it's pinked, whoaaaaaaa boy, whoa Heh, goodbye. Ahh shit, come on. *a bunch of loud keyboard sfx" Come on let's do this Who wants to fuck around? Come on let's go, come on! Let's get in there let's go YOU WANNA FUCK WITH ME? *dunkey asking people if they wanna fuck with him accompanied by a bunch more keyboard sfx*

39 thoughts on “League of Legends : Shaq

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *